משלוחים והובלות חינם בקנייה ב-299 ש"ח

מה זה עץ מלא?

כל אדם שבא לרכוש ריהוט לבית יודע שריהוט מעץ מלא היא ללא ספק הבחירה הנכונה. במאמר זה ננסה להבין מדוע, מה הוא עץ מלא ומה היתרונות שלו אל מול החומרים האחרים הנמכרים בשוק.

מה זה עץ מלא – הסבר

עץ מלא הוא עץ שעשוי מחתיכת עץ אחת טבעית לעומת חומרי עץ מהונדסים שעשויים מכמה חתיכות עץ שהודבקו, חוברו או עובדו יחדיו.
כלומר, רהיט מעץ מלא עשוי כולו מאותה חתיכת עץ בודדת.
העץ מגיע מהטבע, נחתך ועובר תהליך עיבוד לצורה ולגודל הרצויים.
ניתן לייצר ריהוט עץ מלא ממגוון סוגי עצים שונים, כולל עצים קשים (כגון אלון, מייפל ודובדבן) ועצים רכים (כגון אורן וארז). מוצרי עץ מלא מועדפים לעתים קרובות על פני מוצרים העשויים מעץ מהונדס או מחלקיקים מכיוון שהם עמידים יותר ונוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר.

מה היתרונות של ריהוט מעץ מלא?

הפופולריות של בחירה בריהוט מעץ מלא כאשר מרהטים את הבית היא בגלל היתרונות הרבים שלו. היתרונות של ריהוט מעץ מלא על פני ריהוט מעץ מהונדס או מודבק הם:

  1. עמידות: עץ מלא ידוע בעמידות ובחוזק שלו, מה שהופך אותו לבחירה טובה לשימוש בריהוט, ריצוף ומוצרי עץ אחרים. ברוב המקרים, ריהוט מעץ מלא עמיד לשנים רבות של שימוש לעומת ריהוט מעץ מהונדס. עץ טבעי מסוגל לעמוד בלאי טוב יותר, הוא נוטה פחות לשקוע או להתעוות לאורך זמן. כאשר קונים רהיט מעץ מלא, עם הרכישה כבר יודעים שהוא ישמש אותנו לשנים רבות.
  2. יופי טבעי: כל פיסת עץ מלא היא ייחודית, עם צבע, מרקם וסגנון אישי משלה. היופי הטבעי הזה מעניק לעץ מלא תחושה חמימה ומזמינה. בניגוד לריהוט מהונדס, כאשר מסתכלים על רהיט מעץ מלא רואים ממש את פיסת העץ ממנה יוצר.
  3. קל לחידוש: עץ מלא קל לטיפול ולתחזוקה, שכן ניתן לשייף ולחדש אותו כדי להחזיר את יופיו המקורי אם הוא נשרט או פגום. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שגם אם לאחר שנים רבות של שימוש הוא עבר פגיעה כלשהי, אפשר בקלות לחדש אותו ולא לקנות רהיט חדש.
  4. מגוון סגנונות: ריהוט מעץ מלא זמין במגוון רחב של סגנונות, ממסורתי ועד מודרני, וניתן להתאים אותו לצרכים ולהעדפות האישיות שלך. ניתן להתאים אותו לפי המיקום בו ישומש – בתים פרטיים, משרדים וחללים מסחריים. ניתן לבחור ממש את העץ עצמו והמרקם שלו.
  5. ידידותי לסביבה: עץ מלא הוא משאב טבעי ומתחדש, מה שהופך אותו לבחירה בת קיימא יותר מחומרים אחרים. לאחר שסיימתם שרהיט מעץ מלא סיים את דרכו, אם נפגם או נשרט, ניתן קודם כל לחדש אותם בקלות רבה, וכן ניתן לייצר ממנו רהיט חדש לגמרי. בנוסף לכך, הוא גם מתכלה, מה שאומר שניתן להשליך אותו בצורה ידידותית לסביבה כאשר לא ניתן לייצר ממנו משהו חדש.

לסיכום, עץ מלא הוא בחירה פופולרית עבור אנשים רבים בשל עמידותו, היופי הטבעי והרבגוניות שלו. זהו חומר נצחי שיכול להוסיף ערך ואופי לכל בית או חלל.

מה הם החסרונות של ריהוט מעץ מלא?

בעוד שלעץ מלא יש יתרונות רבים, יש לו גם כמה חסרונות וכדאי להכיר אותם:

  1. עלות: עץ מלא הוא בדרך כלל יקר יותר מאשר סוגים אחרים של מוצרי עץ, כגון סיבית או MDF. עם זאת, ריהוט מעץ מלא הוא עמיד יותר ולכן משמש לשנים רבות לשימוש לעומת סוגי הריהוט האחרים.
  2. משקל: עץ מלא כבד יותר מסוגים אחרים של מוצרי עץ, מה שיכול להקשות על ההובלה או מעבר שלו בין חדרים. המשקל שלו כמובן מעיד גם על האיכות והעמידות שלו, שכן הוא חזק ויציב יותר מריהוט עץ מהונדס. כמובן, המשקל של ריהוט מעץ מלא תלוי גם בסוג המוצר וגודל המוצר עצמו – מיטה, ארון, שולחן וכו’, כך שאין לחשוש כאשר מדובר במוצר שאינו גדול מימדים.
  3. התרחבות והתכווצות העץ: עץ מלא רגיש למים, שינויים בלחות ובטמפרטורה, שעלולים לגרום לו להתרחב או להתכווץ. זה יכול להוביל לבעיות כמו עיוות או פיצול לאורך זמן. עם זאת, עם שימוש, אחסון ותחזוקה נכונה ניתן להבטיח כי המוצר לא יפגם. כאשר מדובר בריהוט לפנים הבית, לא אמורות להיות בעיות שימוש, כאשר הריהוט מיועד לחצר או לגינה כדאי לשים לב ולשמור על הריהוט הרחק מגשם או שמש חזקה קבועה, אם זה על ידי שימוש בסכך או כיסוי מגן לריהוט.

בסך הכל, עץ מלא הוא חומר איכותי בעל יתרונות רבים, אך יש לו גם כמה חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה. חשוב לשקול את היתרונות והחסרונות של עץ מלא ולבחור את החומר המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם.

שאלות ותשובות
עץ מלא הוא רהיט עץ שעשוי מחתיכת עץ אחת טבעית לעומת חומרי רהיטי עץ אשר עשויים מעצים מהונדסים כגון חתיכות עץ שהודבקו, חוברו או עובדו יחדיו. עץ מלא הוא בחירה פופולרית עבור אנשים רבים בשל עמידותו, היופי הטבעי והרבגוניות שלו.
היתרונות של ריהוט מעץ מלא הם העמידות שלו לשנים רבות, היופי הטבעי שלו והמגוון רחב של סגנונות למגוון שימושים, הקלות לחדש אותו במקרה והוא נפגם והידידותיות שלו לסביבה. עץ מלא הוא בחירה פופולרית בעת בחירת ריהוט לבית.
החסרונות של ריהוט מעץ מלא הם המחיר שלו שיותר יקר, והמשקל שלו שיותר כבד לעומת ריהוט מעץ מהונדס. אך נקודות אלו מעידים החוזק והעמידות של ריהוט מעץ מלא לאורך זמן.
תוכן עניינים
שלח הודעה
1
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור?
אני כאן לכל שאלה.
דילוג לתוכן
0